Pred pár dňami vyvolal v kinosálach po celom Slovensku zmätok modrý ježko Sonic. Za prvých 10 dní od premiéry zarobil modrý pretekár 150 miliónov dolárov. To je však nič proti tomu, akú vlnu senzácie vyvolal na sociálnych sieťach zhruba pred pol rokom.

Modrý ježko

Sonica mnohí z nás poznajú z mládežníckeho TV kanála Jetix. Preslávil sa svojou odvahou, vynaliezavosťou, vtipom, výzorom, no predovšetkým neuveriteľnou rýchlosťou. Práve o tú sa ho v najnovšom filme z dielne Paramount pokúsi pripraviť zvrhlý uzurpátor Dr. Robotnik. Toho si zahrá slávny a všetkými milovaný Jim Carrey, čím pozdvihne laťku filmu ešte o čosi vyššie. Na to, aby získal vládu nad svetom, potrebuje Sonicovu silu a rýchlosť. Myslíte, že bude Sonic ochotný sa o ňu deliť?

Trapas na sociálnych sieťach

Je tomu už pol roka, čo sa filmové štúdio Paramount na sociálnych sieťach pochválilo trailerom a prvými zábermi z filmu Sonic. Príbeh sľuboval napínavú akciu, čím sa snažil zahrať na citlivú strunu hráčov počítačových hier s tematikou Sonica, a kopu rodinnej zábavy. Sonic tak hral na všetky fronty, bohužiaľ, na žiadnom ho neprijali. Paramount až príliš neskoro zistil, že diváci a fanúšikovia sú vizuálom ježka predstavujúceho Sonica zhrození. Črtalo sa reálne riziko, že predpokladaný obrat a návštevnosť kín nedosiahnu očakávané množstvo, tak veľmi sa ľudia proti otrasne nadizajnovanému Sonicovi búrili. Sociálne siete ako Facebook a Instagram sa hemžili zosmiešňujúcimi meme obrázkami.

Náprava z nebies

Animačný tím z Paramount prijal zodpovednosť za svoje pochybenie a rozhodol sa celý film preanimovať. Neočakávaný krok, len čo je pravda. Môžeme sa len domnievať, koľko muselo filmové štúdio do opravy investovať, výsledok však hovorí za všetko. Paramount si tak zachránilo holú kožu pred lynčujúcim davom fanúšikov, a zároveň si sympatickým prístupom získalo nových fanúšikov. Čo dodať, reputačný manažment majú v krvi.

Zdroj: filmová redakcia

PantaRhei.sk tipy pod stromcek